
MONITOR/A PROJECTE VINCLES
Seleccionem dos monitors/es ocupacionals pel projecte Vincles. Aquest projecte va dirigit a joves amb diagnòstic dual que actualment no son atesos per cap recurs. L’objectiu és crear un espai per realitzar activitats que permetin adquirir rutines i treballar: habilitats personals, socials, laborals, … per millorar les competències transversals amb l’objectiu de tornar a un dels recursos existents de la xarxa de serveis socials o recursos d’inserció laboral.
Les funcions pròpies del/de la monitors/a seran:
– Prestar atenció a les persones usuàries tot aplicant la programació d’activitats i segons les necessitats individuals de cada persona.
– Participar en el disseny, seguiment i avaluació dels PAI’s.
– Donar suport en les activitats d’ocupació terapèutica i ajustament personal.
– Donar suport en els hàbits d’autonomia personal i social.
– Dissenyar, programar i executar les activitats d’ajustament personal i social.
– Dur a terme els plans d’intervenció davant alteracions conductuals.
– Participació a les reunions d’equiSeleccionem dos monitors/es ocupacionals pel projecte Vincles. Aquest projecte va dirigit a joves amb diagnòstic dual (alteracions de conducta) que actualment no son atesos per cap recurs. L’objectiu és crear un espai per realitzar activitats que permetin adquirir rutines i treballar: habilitats personals, socials, laborals, … per millorar les competències transversals amb l’objectiu de tornar a un dels recursos existents de la xarxa de serveis socials o recursos d’inserció laboral.
Les funcions pròpies del/de la monitors/a seran:
– Prestar atenció a les persones usuàries tot aplicant la programació d’activitats i segons les necessitats individuals de cada persona.
– Participar en el disseny, seguiment i avaluació dels PAI’s.
– Donar suport en les activitats d’ocupació terapèutica i ajustament personal.
– Donar suport en els hàbits d’autonomia personal i social.
– Dissenyar, programar i executar les activitats d’ajustament personal i social.
– Dur a terme els plans d’intervenció davant alteracions conductuals.
– Participació a les reunions d’equip.
Estudis:CFGS Integració Social i/o grau Educació Social.
Experiència: Es valorarà positivament tenir coneixements i experiència en atenció a persones amb discapacitat intel·lectual, i preferiblement amb alteracions de conducta.
Contracte: 100% jornada.
Incorporació: Abril 2025.
Horari: De dilluns a divendres de 8.30h a 17h.
Salari: Segons conveni.
Requeriments: Carnet de conduir i cotxe propi.